
Zing je graag onder de douche of in de auto en ben je toe aan wat meer uitdaging? Kom dan zingen bij More than fun, een gemengd koor met 35 leden. We zingen voor de fun, maar zetten samen met dirigent Bas Uyterlinde graag de puntjes op de i. We zingen nummers van o.a. Lady Gaga, Pink en Pentatonix.
Kom je sfeer proeven en meedoen?
Iedereen is welkom, maar de mannen zijn in de minderheid. We zingen 4-stemmig, maar zoeken extra tenoren en het liefst ook bassen, zodat we ook 5-stemmige popsongs in ons repertoire kunnen opnemen.
Stemtest
Na aanmelding word je uitgenodigd voor een stemtest. Dit is om te bepalen welke stemtype je hebt. Om de balans in het koor te bewaken is er voor sommige stemtypes een wachtlijst.
Dirigent: Bas Uyterlinde
Bas studeerde schoolmuziek en koordirectie. Schoolde zich in Vocal leadership aan Codarts in Rotterdam. Heeft veel ervaring in het dirigeren van popkoren.